خانما کسی میدونه آزمایشم چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

خواهر من آزمایشت رو اشتباه خوندمش 😬 حجم ادراری که داخل ۲۴ ساعت جمع آوری کردی بالاست دفع پروتئین نداری 🤦‍♀️

دفع پروتئین داری

برا مسمومیت با بارداری نوشته ک خداروشکر نداری

سوال های مرتبط

مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان Amer v rogaye مامان Amer v rogaye ۸ ماهگی
مامان دلارز💓👼 مامان دلارز💓👼 ۱۰ ماهگی
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان اسد و فهد مامان اسد و فهد ۱۱ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی