برای دل درد بچه چیکار میکنید؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

شربت گریپ میکسچر عالیه
قنداق بده بخوره
خودت گزنگبین بخور

بایولاکت دادم عالی بود عزیطم الان ولی دیگ دارو نمیدم به جاش بادیون میدم روزی ده قطره

اس امپرازول ؛سنگانوز؛گرمیچر؛دایمتیکون اینا هرکدوم یه ساعتی دارن

دکتر پدی لاکت و دایمتیکون داده

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی