منک هرچی قطره بگی گرفتم فقط اخرش ی دکتر گفت همه رو قط کن پدی لاکت تنها بده باز اونم انگار یبوست میده بازم اذیت بود منم اونم قط کردم الان فقط صدای سشوار میزارم و راش میبریم اروم میشه
قطره هاشو بده
دستمال گرم کن مدام بپیچ دور دل و پهلوش گرم بشه خیلییی عالیه براش
رژیم غذاییتو رعایت کن اگ ب بچه شیرخودتو میدی
بقیشم صبر
من بچم تا الان داره و خوب نشده هر داروی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.