طول سرویکس تو ۱۹ هفته ۲۵ خطرناک

۱۰ پاسخ

زیر ۳۰ باید سرکلاژ بشی

من خودم ۲۹_۳۰ بودم
دکترم گفت عادی زندگی کن فقط یکم رعایت کن مخصوصا پله و جارو برقی و بار سنگین
منم سر کار رفتم و عادی بودم
کم کم خودش رفت بالا شد ۳۵
دکترم گفت زیر ۲۵ سرکلاژ میکنیم
حالا هر دکتری نظرش متفاوته

طول سرویکس من ۲۶ بود سرکلاژ شدم ۱۵ هفته بودم

کمه برای ۱۹ هفته بهتره سرکلاژ کنی

علائمت چی بود که سرویکست اومده پایین

اره فک کنم باس سرکلاژ شه

مراقبت میخواد

برو سرکلاژ تا هفتت بالا نرفته

ن عزیزم احتمالا سرکلاژ کنن برات استراحت هم بکنی هیچی نمیشه

اره نیاز به سرکلاژ فوریه

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری