کسی از این استامینوفن به بچش داده؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

پاراکید غلیظتره اثرش بهتره

مزه کن خودت
بعضیاشون خیییلی تلخه
اگه تلخ‌بود پاراکید بگیر

استامینوفن با طعم موز هم خوش مزه است هم آلرژی نداره

اره من دادم
فقط این خیلی تلخه بچه بزور بخوره

منم از این میدم

اره ولی پدی لایک بهتره

آره من دادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۱ سالگی
مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی