بچه های شماهم شماره ۳خوردن بالا آوردن ؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه اوکی بود

من هنوز ۲ میدم چون میگن هرچی شماره بره بالاتر مواد مغذیش کمتره

از چند وقتگی باید 3 داد؟

نمی‌دونم ولا من برای اولین باردادم توکالسکه بودتوپارک نمیدونم تکون خورده بالا آورده یاچی

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۱۴ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان اروین و دلوین🥰 مامان اروین و دلوین🥰 ۲ ماهگی