۲ پاسخ

سرلاک اسرائیلی هستش

سویق از عطاری معتبر بگیر.سویق کودک .میتونی از ۴ ماهگی بهش بدی

منو دکتر گفت تا 7ماه به بچت سرلاک نده حریره بادم بده

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان فسقل🦁🌞 مامان فسقل🦁🌞 ۱ سالگی