۴ پاسخ

سویق محدودیت سنی نداره؟

سرلاک اصلا بد نیس زیاد ب حرفشون فک نکن اینا از اینیستا یاد گرفتن ی چی میگن
من ب پسرم خریره بادام دادم برا وزن گیری عالیه طعمش خیلی خوبه ولی ب خلطر رفلاکس قطعش کردم اگ رفلاکس نداره حتما اینو بده

من سرلاک حریره بادام گرفتم

سلام عزیزم
دکتر دختر من سرلاک رو به شدت منع کرد و گفت غذای کارخانه ای اصلا نده

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی