۴ پاسخ

برای عصرونه یا میانوعده خوبه که نمیدونی چی بدی
سویق هم خوبه.. مثل محصولات حکیم بانو

بله خوبه تایید دکتره
کلسیم و اهن داره

من گندم‌و خرما میدم خوشمزه ست برا وقتی که فرصت نکردی چیزی درست کنی خوبه

از ای بانو بگیر

سوال های مرتبط

مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی