۴ پاسخ

اگه تب بچت گرم خرما نگیر چون الا هوا گرمه
یا اگه یبوست داره موز نگیر
من سیب تنها گرفتم دوست داره برا گوارششم خوبه

گندم و خرما

من گندم و سیب خریدم پسرم خورد خداروشکر

گندم و موز ۲۴۰ تومن.گندم و سیب ۱۹۰ تومن.دوتاشم خیلی خیلی خیلی خوشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی