خانما سرلاک چه طعمی خوبه بگیرم!
ببینم میخورن؟

۸ پاسخ

اره زوریش په یان خوش دبه😋
ایمن گندم و خرما

من از حکیم بانو سفارش دادم برای پسر اولم عالی بود

من امشب گندم موز گرفتم بر اولین بار فردا میدم

من گندم موز میدم

فرنی و حریره بادام

اولش ک از حریره بادوم شروع کن
من گندم و تکه های خرما
گندم و موز میدم دوس دارن

اگه دفعه اول میحای بدی بهتره که سرلاک فرنی ارد برنج بخری

من حریر بادام گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی