اینجوری هر روز ساندویج اش میکنم بعد میخورمش😋😋

تصویر
۸ پاسخ

دستاشم نبندمن نمیبندم چندساعته بسته هست؟

چه قنداق خوبیه. نازی ماشالله چه خوش اخلاقم هس نی نی 🥰😍 روسریش چه قشنگه😍

اوچاااان نازیییی خوشمزه 😋 ❤️😘

منم😂

😂😂😂🤭🤭

تصویر

همچنین 😂

اخی عزیزم
دستاشو نذار

عزیزم واسه ما هم دعا کن انشاالله ساندویچمون هر چه زودتر تشریف فرمایی کنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری🩵💙 مامان گل پسری🩵💙 ۴ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی