خانوما طبیعی یا سزارین 🥲

۲۶ پاسخ

سزارین

منکه تقریبا هم سن توام
طبیعی رو انتخاب میکنم

سزارین اجباریم

طبیعی

من طبیعی رو انتخاب کردم هر کی بسته به شرایط و روحیاتش انتخاب میکنه ولی من ترجیحم این بود که برش شکمی نخورم و زود به هیکل قبل زایمانم برگردم توی سزارین بعضیا نمیگم همشون بعضیا این قسمت برش و بخیه براشون درست جمع نمیشه

نمیدونم کاری درست کردم ک رفتم طبیعی یا نه
ولی هنوز بیست و چند روزه ک میگذرع از درد و سوزش جای بخیه ها گریه میکنم هرشب چون جای بدیه
ی دستشویی راحت نمیتونی بری می‌ترسی بخیع ها باز شن آساتانه تحمل تم باید بالا باشه واسه دردای ک اول باید بکشی
ولی رایگانه 😑😐😐

صد در صد طبیعی

سزارین

من قراره سزارین شکم اول انجام بدم اختیاری هم چون از طبیعی میترسم

سزارین

طبیعی

من تجربه ندارم ولی سزاربن انتخابمه

قطعا سزارین اولی انقدرخوب بودترس دومی ندارم👍

طبیعی

سزارین

من تجربه هیچ کدوم رو ندارم ولی انتخابم سزارین

سزارین

طبیعی

طبیعی💓🫡

طبیعی 😍

سزارین

بستگی ب بدنت داره
اولویت خودم سز

سزارین

سزارین

سرازین

سزارین

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان طاها🩵 مامان طاها🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۱۱ ماهگی
مامان جوجو🥹🌿 مامان جوجو🥹🌿 ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی