خانوما طبیعی یا سزارین؟!

۱۹ پاسخ

مثل این میمونه که بپرسی مسافرت با ماشین یا هواپیما؟! خب هر کسی با توجه به شرایط خودش زایمان میکنه ، اگه همه چی اوکی باشه معلومه که طبیعی

طبیعی

اگر اتفاقی نیوفته ایشالله طبیعی

طبیعی بودم و خیلی راضیم

طبیعی

طبیعی
سه تا داشتم واقعا راضی ام
بعد از زایمان همه چی تمومه
سزارین خدایی عذابه بعد از زایمان تازه درد و ناله اونم با بچه

طبیعی گلم

طبیعی☺️

اگه بچه بچر خه طبیعی

طبیعی بودم و راضی ام

اگر خدا بخواد و شرایطم اوکی باشه طبیعی

خانوم اجازه،🙋🙋🙋🙋 طبیعی 😀

طبیعی

اگه بچرخه قطعا طبیعی

سزارین فقط

قطعا سزارین
چون طبیعی میمیری و زنده میشی

سزارین

سزارین

بنام خدا
سز اختیاری
البته درحال حاضر بریچ عرضیه هنوز

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد