خانوما زایمان طبیعی یا سزارین ؟؟؟

۱۴ پاسخ

سزارین

من طبیعیم

طبیعی ان‌شاءالله

اگه بتونم طبیعی رو ترجیح میدم🥲

قطعا طبیعی

سزارین

هرچی پیش بیاد همون میشه من قرار بود طبیعی باشم ولی آخرش سزارین شدم

طبیعی

طبیعی

طبیعی

من سزارین

طبیعی😬

سزارین

من طبیعی

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد