خانوما زایمان طبیعی یا سزارین
و چرا🤔

۲۴ پاسخ

طبیعی چون ریکاوریش خیلی سریعه و از همون اتاق زایمان می تونی شیر بدی به میوه دلت و از همه مهم تر همسر می تونه تمام مدت کنارت باشه و همون لحظه اول بچه ت بغل کنی

میترسم از طبیعی مثل اونایی بشم ک یکی دو روز درد میکشن اخرم نمیشن میرن سزارین اوژانسی

قطعا طبیعی
نهایتا چن روز دید بکشی بهتره از عمل یه عمرشو درد بکشی
و میگن طبیعی گشاد میکنن فلان همون جا برو بخیه بزنن وتنگ ترکنن و تمام
نظرم با توجه به اطرافیانم

هرکدومش سختی خودشو داره من بارداری سوممه
زایمان اولم تو ۳۶هفته دهانه رحمم سه سانت بازشد رفتم برای طبیعی ازساعت۹صبح تا ۹شب گذشت کیسه آبمو خودشون پاره کردن بعدشم گفتن ضربان قلب بچه ضعیف شده بردنم سزارین کلا زایمان سخته الکی نمیشه به یکی بگیم آره اون راحته این سخته هردو سخته طبیعی ساعتها درد میکشی یه بچه از واژنت بیرون میاد بخیه میخوری همشو تو لحظه حس میکنی سزارین بی حس میشی شکمت برش میخوره دردشو بعد بی حسی میکشی هیچ فرقی ندارن اصلا به این چیزا فکر نکن ذهنتو ازالان درگیرش نکن به خودت استرس نده گلم الکی نیست میگن بهشت زیر پای مادرانه انشاالله زایمان راحتی داشته باشی به سلامتی بچتو بقل بگیری

من زایمان اولم طبیعی بودم درسته درد داره اما به نظرم میارزه بعدش که بچه میاد دیگه کل دردات میره یهو
من ماماهمراه هم گرفته بودم خیلی راضی بودم خدا کمک کنه اینبارم میگیرم و طبیعی دنیا میارم پسرمو

طبیعی چون راحت تر سرپا میشم بعدش، شکمم راحت تر جمع میشه، و‌واقعا نقاهت سزارین سخته دوستامو دیدم

سزارین
چون طبیعی هم از دردس میترسم
هم گشاد میشم

خودمو برای جفتشون آماده کردم تا ببینم نظر پزشکم برای هفته های آخر چیه...

طبیعی
دردش فقط چند ساعته
اما بدنت خیلی راحت تر برمیگرده به حالت عادیش،من سرویکسم پایینه واگرنه تصمیم داشتم از اول بارداری ورزش کنم که زایمان فیزیولوژیک و بدون برش بشم ولی نشد حالا انشالله آخراش سعی میکنم
و اینکه من دلم میخواد بازم نینی بیارم اگه سزارین بشم دردسراش بیشتره حتما باید دوباره سزارین بشم طول درمانش بیشتره
چون خودم عمل جراحی زیاد شدم میگم کسی که جراحی میکنه تا دو هفته حداقل بقیه باید بهش رسیدگی کنن
و اینجوری برای من سخته
سزارین بنظرم فقط درمواقع اورژانسی
حالا بازم سبک زندگیا با هم فرق میکنه هر کسی با توجه به زندگی خودش انتخاب میکنه
ولی بنظرم تو کار خدا نمیشه دخالت کرد😍

من صد درصد سزارین
چون خواهرم طبیعی زایمان کرد تا ۷ ۸ روز از درد بخیه هاش نمیتونست بشینه درد داشت

ولی زنداداشم چن روز پیش سزارین کرد از روز دوم که اومد خونه راحت می‌نشست از روز چهارم هم کامل پاشده کارای عادی رو انجام میده درد خاصی نداره اصلا

سزارین چون دوست ندارم قسمت خصوصی بدنم دستکاری بشه یه خاطره بد از به دنیا اومدن بچه برام بمونه یه روز بلوک زایمان بودم یه نفر داشت طبیعی میاورد انقدر جیغ زد که ترسیدم همراه خواهرم سزارین بودم انگار نه انگار هیچ سزارینی جیغ و داد نمیکرد خواهرم روز دوم راحت اومد خونه شیافم نزاشت

100 درصد سزارین انجام میدم چون یه بچه طبعیی زایمان کردم خیلی بد بود اذیت شدم

من طبیعی دوست دارم چون هرچی باشه یه روزه بعد چند روزم کاملا خوب میشی ولی سزارین دردش همواره باهاته

عزیزم‌ این‌ سوالی نیست که بشه از بقیه پرسید
باید ببینی خودت امادگی‌ کدوم رو‌بیشتر داری
و‌اصن‌ طبیعی میتونی یا سزارین

طبیعی چون زودتر سرپا میشی وگرنه درد داره

من از طبیعی میترسیدم و طبق گفته نزدیکانم ک طبیعی زایمان کرده بودن میگفتن واژن شون گشاد شده وهیچ وقت مثل قبل نمیشه بهم توصیه کردن سزارین کنم.سر یچه اولم ۲پیش سزارین اختیاری رو انتخاب کردم و واقعا راضی بودم از انتخابم.قدبار برگردم عقب بازم انتخابم سزارینه. چرا وقتی علم پیشرفت کرده آدم درد بکشه ؟من ترجیح دادم بجا واژنم شکمم بخیه بخوره .الانم سر دومی اصلا استرس زایمان ندارم

سزارین بخاطر اینکه فیبروم دارم

انشاالله اگه بشه طبیعی . چون شرایط اینکه بخوام ی مدتی بیفتم و بخوان ازم پرستاری کنن ندارم . خواهرم راه دوره تهش ده روز بتونه بمونه و مامانم فوت کرده 💔🥲

فقط سزارین چون درد نمی‌کشی و بعدها احتمال پارگی افتادگی و گشادی نداری

صد در صد سزارین

سزارین چون واقعا توان تحمل اون همه درد و ندارم و جون زور زدن ام ندارم

سزارین چون نمیخوام از زایمانم یه خاطره دردناک و وحشتناک داشته باشم (تجربه اکثریت زایمان طبیعی ها)البته که طبیعی هم مزایایه خودشو داره

سزارین به علت دردخیلی زیاد هنگام زایمان و گشادی
من بعضا فکر کردنی میگم شاید طبیعی بکنم اون وسطا دیگه ول کنم بچه خفه بشه😂

سزارین..چون تجربه طبیعی داشتم و اصلا راضی نبودم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی