واقعا چیزی نیست که از بقیه بپرسی
باید ببینی خودت کدومو میپسندی و بدنت کدومو ترجیح میده
من خودم زایمان اولم طبیعی بود و قطعا این یکی هم طبیعیه
مگر اینکه خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد و مجبور شم سز کنم ، ولی در کل بدنا و شخصیت ادما باهم فرق داره و هرکس با یه مدلش راحته
هردو مدل سختی و راحتی خودشونو دارن دیگه ...
هر دوش خوبن ولی تو باید چیزی که بدنت میپذیره رو انتخاب کنی
اگر بچت درشته. سزراین بهتره.
بابا سزارین
به خودتو بدنت حالت نگاه کن ببین کدومو میتونی بپذیری راجبشون تحقیق کن و انتختب کن
از نظر هزینه آنچنان تفاوتی ندارن از نظر بدن خودت نگاه کن
من خودم شخصا تا ابد طبیعی میزام
منم نمیدونم والا همه جوره ذهنم درگیره میگم کاش بریچ بشه فکر طبیعی دیگه از سرم بیاد بیرون
تجربه سزارین دارم و انتخاب بعدیمم سزارینه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.