من هنوز نمی‌دونم طبیعی زایمان کنم یا سزارین چکار کنم؟

۷ پاسخ

ببین نظر پزشکت چیه

هرکدومت بدنت امادگیشو داره و ترست کمتره

من که طبیعی معاینه لگنی هم کرد گفت تا ۳/۵۰۰راحت زایمان میکنی.برای درداهم مخدر داریم میزنیم اگر نتوتستی تحمل کنی.تا سونو اخر ببینم نینی چقد میشه وزنش .چند ساعت درد میکشم ولی شکمم نمیزارم پاره کنن میترسم

در کل هر دوتا یه عوارضی دارن ولی طبیعی کمتر حتی راجب بچه مثلا سزارین جوری که بچت تا همیشه سرفه های وحشتناک میکنه و این به این دلیله که ریه بچه دقیقا توی کانال رحم کامل میشه توی سزارین دیگه به کانال نمیرسه من خودم بچه سزارین هستم و هنوز که هنوز سرفه های وحشتناک میکنم و همچنین بچه خواهرم
ولی درکل از نظر من طبیعی بهتره درسته درد داره شاید روحیت توان این همه درد و نداشته باشه ولی مهم اینجاست که فقط چند ساعت درد داری و دیگه تمام ولی طبیعی دقیقا تا ۲۰ روز یا حتی ۳۰ روز باید درد بکشی مخصوصا اون بخیه های کوفتی ...

اگه نمیترسی و شرایط روحی و جسمیت برای زایمان طبیعی اوکی هستش طبیعی برو چون عوارض کمتری داره درد داره ولی خب به نظرم نسبت به سزارین خوبه

من تا همین دیروز تصمیم داشتم طبیعی زایمان کنم ولی بعدش هرچی فکر کردم دیدم روان ام ظرفیت این مقدار درد کشیدن به همراه استرس هایی که دارم برای اینکه ممکنه به بچه موقع زایمان وارد بشه رو ندارم اولش میگفتم چند ساعت درد بکشم تموم بشه بهتره تا بعدش بچه ام به دنیا اومد درد بکشم ولی وقتی تجربه های خانم ها رو خوندم نظرم عوض شد ترجیح دادم سزارین کنم

عوارض هر دو رو بخون تحقیق کن نظر بقیه رو راجب زایمانشون بپرس

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد