سزارین یا طبیعی ؟واقعا نمیدونم چکار کنم

۷ پاسخ

والا هرکی انگار با یه زایمان حال میکنه
یکی میگه طبیعی خوبه یکی سزارین
چون بدنا متفاوته
یکی هست طبیعی بچش نیم ساعته بدنیا میاد راحت تموم میشه میره
من خودم اولویتم طبیعیه ولی باید دید دکتر چی میگع

هردو سختیا ودردای خودشو داره

تاابدسزارین

من ک برا دومین بار طبیعی🥲🥲واسه اولی ک اون دنیا رو ب چشمم دیدم

طبیعی خوبه بعدش زودسرپامیشی ولی ازپایین دیگه اون ادم قبلی نیستی

بذار لحظه آخر 😅 اگه دیگه بچه نمیخای سزارین کن

ولش کن ببین کدومو میتونی
بدنت کشید و تونستی طبیعی
نتونستی سزارین

سوال های مرتبط