دوستان کسی از کیت تخمک گذاری استفاده کرده؟
تاریخ دقیق میگه یا نه؟

۳ پاسخ

به نظر من استفاده نکن

من استفاده کردم ولا ۵تا داخلش بود ولی هیچ وقتم دو خط مثل هم پررنگ نشد😁 بیخیال شدم دیگه پریود که پاک میشه رابطه داریم تا پریود بعدی🤣😂 الان ماه سوم اقدام هستم و ۱۸سیکلم .این ماه که اینجوری اقدام کردم ولا ببینم چه میشه

اره خيلي خوبه

سوال های مرتبط