۱۲ پاسخ

من رفتم ۱۲۰۰

دوست من رفت ۱۹۰ ت بود

۶۰۰ سونوگرافی ویژه
درمانگاه ۲۵۰

من پرسیدم گفتن حدود ۶۰۰

من رفتم۱۶۰۰

من شود ۳۰۰

من دیروز رفتم سونو کامل کرد و وزن
۱۱۰۰ شد

بستگی داره دکتر چه چیز هایی رو بخواد اگر فقط وزن باشه ۵۰۰-۶۰۰اما اگر سونو رشد و جفت باشه ۳۵۰۰به بالا

من رفتم 750

من پرسیدم ولی هنوز وقتش نیست برم 560

حدود ۵۰۰

مرسی🩵🩵🩵

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یوسف🩵💙 مامان یوسف🩵💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری