من حسینی یکانی میرفتم ازاد تقریبا ۶۰۰ بود فک کنم قبل عبد
۶۴۰ شهر ما
۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار
ازاد ۱۲۰۰تومن.
برا من 700 شد
۵۰۰ بود من که رفتم
من ازاد دادم ۶۹۳...سونو وزن جنین و سلامت
من 1800شد سونو رنگی و چسبندگی چون زایمان سومم هست سزارین
برای ۵۳۰ شد
خیلی نیست فکرمیکنم حدود ۷۰۰ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.