کمکی یده بهش گلم ایشالا ک وزن میگیره
بهداشت رو ول کن
ی مشت بی سواد که فله ای حرف میزنن
بچه خودتو با خوذش مقایسه کن نه مزخرفات بهداشت
ببرش پیش متخصص که الکی غصه نخوری
من میگم شیر خودت کافی نیس چند وعده میدی شیرخشک
من پسرم دوماهگی 6شیش کیلو بود
هر بچه ای با نمودار خودش باید سنجیده بشه نه با نمودار یه بچه دیگه
برای من تولد ۳۲۰۰بود ۲ماهگی ۴۶۰۰
شیر چی می خوره
بهداشت گوه خورد وزنش نزدیک نرماله ماهی ۷۰۰ اضافه کرده نهایت ۲۰۰ گرم کم داشته باشع
پسر شما سیر نمیشه
البته نارحت نشی
پیش متخصص برو.مولتی ویتامین شروع میکنه براش.
وا خوبه دیگه طبیعی بخدا ماهی یک کیلو باید چاق شه نیم کیلو کم که چیزی نیست دختر منم نیم کیلو همیشه کم داره
شیر خشک چی میدی بهش؟
من 2800 بود اللن 4800 شده
من شیر خشک سوپرامیل میدم خوبه
من دخترم وزن تولدش 2600بود 3ماهگی 5300بود دکتر گفت خوبه رو وزن تولدش وزن بچه تو هم خوبه
شیرخشک هایی مثل sma و … که حدودا قوطی های ۹۰۰ گرمیش ۲میلیون و خورده ایه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.