۱۵ پاسخ

کمکی یده بهش گلم ایشالا ک وزن میگیره

بهداشت رو ول کن
ی مشت بی سواد که فله ای حرف میزنن


بچه خودتو با خوذش مقایسه کن نه مزخرفات بهداشت
ببرش پیش متخصص که الکی غصه نخوری

من میگم شیر خودت کافی نیس چند وعده میدی شیرخشک

من پسرم دوماهگی 6شیش کیلو بود

هر بچه ای با نمودار خودش باید سنجیده بشه نه با نمودار یه بچه دیگه
برای من تولد ۳۲۰۰بود ۲ماهگی ۴۶۰۰

شیر چی می خوره

بهداشت گوه خورد وزنش نزدیک نرماله ماهی ۷۰۰ اضافه کرده نهایت ۲۰۰ گرم کم داشته باشع

پسر شما سیر نمیشه
البته نارحت نشی

پیش متخصص برو.مولتی ویتامین شروع می‌کنه براش.

وا خوبه دیگه طبیعی بخدا ماهی یک کیلو باید چاق شه نیم کیلو کم که چیزی نیست دختر منم نیم کیلو همیشه کم داره

شیر خشک چی میدی بهش؟

من 2800 بود اللن 4800 شده

من شیر خشک سوپرامیل میدم خوبه

من دخترم وزن تولدش 2600بود 3ماهگی 5300بود دکتر گفت خوبه رو وزن تولدش وزن بچه تو هم خوبه

شیرخشک هایی مثل sma و … که حدودا قوطی های ۹۰۰ گرمیش ۲میلیون و خورده ایه عالیه

سوال های مرتبط