۸ پاسخ

شربت پروسپان گیاهیه من ب علیسام دادم سرما خورده بود دکتر گفت هر ۱۲ساعت ۲/۵ccبدن حالا تو 1/5بده خیلی سرفه هاش بد بود هر 2ثانیه سرفه میزد

شربت پروسپان بده

من اسپری دنتالند میزنم تو دهنش اصلا مریض نمیشه

پلاژین مخصوص کودکان. عااالیه به دونه ام دم کن روزی دوبار بهش بده با پودر بادام

پلارژین
نی نی کلد

دم کرده به یاقددامه

دختر منم انواع دارو دادم خوب نمیشه این سرفش

نئوتادین

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان مایلا مامان مایلا ۱ سالگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان رضا و نورا مامان رضا و نورا روزهای ابتدایی تولد