سلام خانوما ایده ماهگرد ۳ ماهگی بدید

۲ پاسخ

کیک را بذار برای ۱ سالگی.
اتلبه خیلی قشنگ میشه عکسش.
البته جسارت نباشه. نظر شخصی عزیزم😘

به نظر من ببرش آتلیه هر ماه ۱ دونه عکس بگیره.
خودم این کارو میکنن.
این عکسا تااخر عمر با بچن.

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی