ایده ماهگرد 🥲 بدین
۳ ماهگی

۸ پاسخ

من هرماه استند بادکنکی درست میکنم براش هم راحت تره هم شیک نره به نظرم میوه و پوشک و فلان اینا دیگ خیلی قدیمی شده بازم سلیقه ای 😘😘😘

این دوماهگیش بود خیلی خرسشو دوس دارم خیلی قشنگ شده

تصویر

این ۳ماهگیش بود

تصویر

من ک هنوز عکس دو‌ماهگی شو وقت نکردم بگیرم

با آجر (لگو) درست کن
من 2 رو با اون درست کردم

تصویر

با توپ ۳ نوشتم

با شونه یا با خشک کنش ۳ درست کن

تصویر

با توپ یا میوه ۳ براش بنویس

سوال های مرتبط

مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مَهوا کوچولو🩷 مامان مَهوا کوچولو🩷 ۵ ماهگی