من هرماه استند بادکنکی درست میکنم براش هم راحت تره هم شیک نره به نظرم میوه و پوشک و فلان اینا دیگ خیلی قدیمی شده بازم سلیقه ای 😘😘😘
این دوماهگیش بود خیلی خرسشو دوس دارم خیلی قشنگ شده
این ۳ماهگیش بود
من ک هنوز عکس دوماهگی شو وقت نکردم بگیرم
با آجر (لگو) درست کن
من 2 رو با اون درست کردم
با توپ ۳ نوشتم
با شونه یا با خشک کنش ۳ درست کن
با توپ یا میوه ۳ براش بنویس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.