دکتر باطمی خوبع

۱ پاسخ

خیلی دکتر ترسوییه بنظرم تو دارو دادن خیلییییی زیادا ارهان سرما خورد بردم احیااین دکتر بود دارونوشت به بچه ایی که نه کیلو وزنشه گفت یک سی سی بده🫤ارهان بدتر شد مریضیش باز بردم پیش دکتر خودش گفت این تا گلوشم نمیرسه ۲/۵سی سی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۵ ماهگی
مامان به بی مامان به بی ۱ سالگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی