۳ پاسخ

ازیترو بده

منم پسرم سرما خورده بون اینجوری بود اول خدا دوم شریت سفکسیم 1۰۰ 2 بار دادم خداروشکر نه سرفه کرد نه خلط داشت

من هرچی دادم خوب نشد اخر دکتر گوارش بهم اسپری داد دو‌روز زدم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی