مامانا جنسیت تو هفته من دقیقه دیگ؟

۶ پاسخ

اره دیگه تو سونو گرافیت هم نوشته پسر

اره عزیزم

۱۶ هفته بهتره

من بارداری قبلیم که دختربودرفتم ۱۵هفته گفتن پسره ولی انومالی دخترگفتن....آخرشم ماله آنومالی راست بود

نه یه هقته دیگه برو
۱۵به بعد

اره ولی بمون ۱۸هفته انومالی

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا هفته بیستم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری