خانمها خوردن انجیر ضرر داره؟!

۶ پاسخ

نه خوبه ک اتفاقا

ن خوبه ۲تا در روز

ن برا یبوست عالیه فقط اگه قند داری نخور ک حسابی قندخ ن میبره بالا

انجیر زیتون توی قرآن هم اومده
که خوبه
فقط هر چی میخوری به اندازه بخور

انجیر خیلی توصیه شده استفاده بشه برای جلوگیری از یبوست هم خیلی مفید هست

نه خوبه ..فقط زیادنخور حساسیت میاره..

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی