۱۲ پاسخ

شماهم قبلا سقط داشتی بر همین استفاده میکنی

من شب دوتا باهم

من عصر میخورم

خطر ک نداره

منم شب میخورم ولی دکتر به شما گفته که تا هفته چند مصرف کنید من هنوز مصرف میکنم ولی میترسم دکترم نرفتم

من بعد شام میخورم بازبعد یساعت قرص اهن

آسپرین برا چی

من شب موقع خواب

من دکترم گف بعد از شام بخورم

به منم گفته شب

من بعد ناهار

شب مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری