۴ پاسخ

ان شاءالله که زود مرخص میشه نگران نباش فوقش یه هفته بمونه بلاخره مرخص میشه

دوستم بچش ۳۳ هفته اومد با وزن ۲۳۰۰ آمپول ریه ام زده بود ولی ۸ روز بستری بود

گلم ممکنه اصلا دستگاه نره

بستگی به خود بچه داره ،من دیدم یه نوزاد ۳۴ هفته رو بدنیا آوردن اصلا دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Ela مامان Ela روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری