پستونک معمولی یا ارتودنسی
چرا

۶ پاسخ

ارتودنسی چون استاندارده و اسیب نمیزنه

ارتودنسی بخاطر فرمی که داره کام بچه راحت تره

من مادر شوهرم دندان پزشکه گفت فرقی ندارن

ارتودنسی،میگن فک بچه رو تغییر حالت نمیده ک بعدا دندوناش کج دربیاد

بچه بهتر میگیره

بادومی

سوال های مرتبط

مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد و تودلی مامان آراد و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری