سلام مامانا پستونک باید ارتودنسی باشه حتما؟

۳ پاسخ

من بادومی گرفتم بیبی لند شبیه اونت

ن صرفا ولی راحت تره و بهتر

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد و تودلی مامان آراد و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شکوفه آلو مامان شکوفه آلو ۱۰ ماهگی
مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ ۶ ماهگی
مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی