بی بی چک و کی باید بزنیم

۳ پاسخ

اگه تاخیر ۷ روزه داری هر موقع ک بزنی مثبت باشه خط میفته

عزیزم قرص اورژانسی بخوری باردار نمیشی نترس،فقط دیگه حواستو خوب جمع کن چون این قرص رو سالی یکی دو بار بیشتر نباید بخوری

اولین ادرار صبح

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان ارسین مامان ارسین ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری