سلام خانوما
بنظرتون اسم آماندا قشنگه..؟

۹ پاسخ

با احترام نه عزیزم جالب نی

من ندوس

سلیقه ای ولی سلیقه ی من نیست

آماندا قشنگ و خاصه

عزیزم دلانا که خوشگلتره..🥰

بنظرم سخته خیلیا نمیتونن بگن

به چه معناست؟نشنیده بودم این اسمو

ثبت فک نمیکنم بزارن

سلام عزیزم اره خیلی قشنگه ب نظرم یکی از انتخاب های منم هست احتمالا بذارم

سوال های مرتبط

مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنیا مامان پرنیا ۱۲ ماهگی
مامان آیلا خانوم مامان آیلا خانوم ۱۰ ماهگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۴ ماهگی