خانما دخترم آبریزش بینی داره چی بدم بهش

۴ پاسخ

من نئوتادین دادم

ی ذره دیفن هیدرامین

گرم نگهش داره استامینوفن بده

شاید مال دندون هاش هم باشه چونک آبریزش بینی هم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی