مامانا تو سرما خردگی واکسن بزنم مشکلیه

۵ پاسخ

بزار خوب بشی بعد عزیزم

من سرماخوردم دکترم گفتن دوهفته بعدازخوب شدنتون

واکسن آنفولانزا؟؟ نباید تو سرماخوردگی بزنی

آره نباید بزنی

خیلی سختهههههههه دور از جون خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی