سلام مامانا توهفته من ترشح ندارم مشکلیه ؟

۶ پاسخ

سلام بله موردی نداره

خداروشکر که نداری راحتی 😂

منم از ۱۵ هفته بود فک کنم ترشح نداشتم تا ۱۹ هفته

😐😐😐😐😐جالبه اینکه حتی فکر میکنید نداشتن ترشح هم مشکله🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ بنظر خودتون واقعا داشتن ترشح خوبه یا نداشتنش؟؟؟😐😐یه ادم عادی تاحالا شده بره دکتر بگه ترشح ندارم بهم قرص بده ترشح دار بشم😐😐😐

برا منم یروز خیلیه یروز ندارم کلا.اکثرا ندارم

نه عزیزم چه مشکلی

سوال های مرتبط

مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وپنجم بارداری