سلام‌ مامانا ببخشید درد پریودی توهفته ی من طبیعیه؟لک بینی اینا ندارم

۲ پاسخ

نمیدونم تو هفته شما طبیعیه یا ن
ولی من هفته خای اول اینجوری بودم با شیاف و استراجت بهترم

سلام دخترا تورخدا جوال بدین شماها هم همش خسته و بی‌حال هستین جوری ک نمی‌تونید پاشید کاراتون رو انجام بدین؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وپنجم بارداری