کمردرددارم توهفته من طبیعیه ترشح ندارم

۳ پاسخ

من که از اول کمر درد داشتم تا الآنم دارم

اره بابا من توی توی توممم درد داره کمر ک بقیه جاها ک بماند با همین دردا باید ۱۸ تا پله رو برم بالا و پایین لباس بشورم بچه بفرسم مدرسه خونه هم ک مص دسته گل باشه

اره دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری