۲ پاسخ

کلا فک کنم طبیعی باشه اینا بین هفته ۱۳ به بعد چون منم هنوز همینجورم🥲

سلام مامان ها منم اینجوری ام از دیروز نبض حس میکنم . دیشب هم بخاطر یه موضوعی کلی گریه کردم امروز تولدم هست ولی نگرانم این حالمم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری