۳ پاسخ

میگن‌دوبرابر تولد..اما بازم بچه ها فرق دارن..باید روی نمودار خودشون پیش برن.

دختر من ۲۶۵۰ بود
۴ ماهگیش ۵۲۰۰ شده بود

میگن باید دوبرابر وزن تولدش باشه

سوال های مرتبط

مامان ساروین👶 مامان ساروین👶 ۱۴ ماهگی