میشه بگید سرویکس من چنده
و اینکه تاریخ زایمانو زده؟!

تصویر
۷ پاسخ

حباب معده همون معده اس دیگه فعلا شکل حبابه مال منم مثل همینه سونو پیشرفته نرفتین مثل من

گلم سونو انومالیت متفاوته

چرا انگشت ها رو نشمردن؟

نزده خودت یه سونو طول سرویکس واژینال بده

حباب معده یعنی چ؟

تو ان تی نگفت چند؟

ننوشته

سوال های مرتبط

مامان سانیار مامان سانیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامین مامان سامین ۷ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی