خانما آزمایشم چطوره؟؟🫤





بارداری

تصویر
۸ پاسخ

عه مرکز ابن سینا میری
منم همون جا میرم
منم آزمایش دادم
گفت که باید واکسن آبله مرغان بزنم
بعد برم برای آی یو آی🥲

آزمایش ایمنی انعقادیه؟؟

مشکل ایمنی دارم متاسفانه

درصد سلول‌های T کمکی/تنظیمی در محدوده نرمال است

درصد کلی سلول‌های T (که نقش اصلی در ایمنی سلولی دارند) در محدوده نرمال است.

درصد سلول‌های B (که مسئول تولید آنتی‌بادی هستند) کمی بالاتر از حد طبیعی است

درصد سلول‌های کشنده طبیعی (NK) کمتر از حد طبیعی است. (L در گزارش به معنای Low یا پایین است
سلولهای CD16

CD66
در محدوده نرمال است

سوال های مرتبط

چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان maman elmah💕😍 مامان maman elmah💕😍 ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
معجزه معجزه قصد بارداری
fatme fatme قصد بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
Fati Fati قصد بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی