اسم دنیز و دلوین و سلین کدوم قشنگ تره

۱۳ پاسخ

دنیزز ززززز

سلین
من به شوهرم میگم بزاریم روی دخترمون میگه نه

دنیز قشنگه

همشون

دنیز دلوین

اسم دخترم دلوین دوسش دارم اک بعدا یه دخترم بیارم میزارمش دنیز

دلوین

دنیز قشنگه به نظرم

دلوین

سلین.

دنیز بنظرم قشنگتره

دنیز

سلین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡دلوین🦋 مامان ماهلین♡دلوین🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترمامان مامان دخترمامان هفته سی‌وپنجم بارداری