۵ پاسخ

البته ما جشن مفصل نمیگیریم همون فامیلارو میگیم و شام میدیم

تصویر

اره عالیه

قشنگه گلم

آره بابا خوبه

اره عزیزم قشنگه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۲ ماهگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی