۱۵ پاسخ

قنداق سوییسی تا ماشین بعدم میزاریم کریر انشاالله

اگه کریر داری ، کریر
اگه نه با آغوشی سویسیا

تو هر چی میبرید حتما خودتون ملافه با پارچه نخی بدوزید بندازید روش چه قنداق چه کریر چون اینا جنسشون باعث عرق میشه

اگه کسی همراهت داری با همون دورپیچ بگیره دستش هم خوبه

من کریر دوست ندارم و نخریدم ولی برای بردن از بیمارستان تا خونه خوبه خواهرم یکی نو واسه دخترش بود بهم داد گفتم بچه بیارم خونه پست میدم

کریر و آغوشی

من با کریر بردم

قنداق فرنگی
کریر هم نمیبرم چون بچه تو بغل مامانمه عقب
منم جلو رو صندلی😂 ساک بچه و ساک منم هس دیگ کریر زیادی میشه
ولی برا موقع هایی که خودتو همسر هستی کریر خیلی بکار میاد

من کلا کریر نگرفتم چون هرچی تحقیق کردم همه گفتن به درد نخوره قنداق سوییسی گرفتم توی همون میزارمش

قنداق سوییسی...کریر هم نمیبرم چون خیلی شیب داره برای روزای اول بچه مناسب نیست

قنداق سوئیسی

هوا گرمه مگه چقدر میخوای بیرون بمونی از دم در بیمارستان سوار ماشین میشی میری خونه
هم بیمارستان سرده
هم داخل ماشین کولره
که بچه خودش هم تحمل نداره کولرو

قنداق فرنگی که برا الان اهواز نیست اصلا نباید میخریدی تو کریر یا نهایت بغلت تو قنداق سوییسی به هیچ عنوان بجه رو بدون قنداق سوییسی بغل نکن و اجازه نده بغل کنن

سوییسی و کریر هر دو

سوییسی

سوال های مرتبط