۳ پاسخ

سیب زمینی شنیدم نفخ داره
ولی من که دکتر گفت همه چی بخور بجز حبوبات

من که میخورم

والا جز مرغ چیزی نمیخورم 😕با ترس و لرز غذاهای دیگه میخورم اما خیلی کم
سیب زمینی یکم سنگینه من نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۸ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی