۱۷ پاسخ

دختر من هنوز درنیورده

پسر منم دندون نداره

عزیزم چی درست کردی

من تازه یکی در آورده

پسر من ۱۲ روزه دیگه میره یازده ماهگی از دندون خبری نیست حتی سر پا هم نمی ایسته فقط از جایی میگیره روی زانوش وایمیسته

دختر من تازه چند روز در اورده

منم پسرم دندون نداره
دکتر گفت بهترررر🤩

دخترمن😄

من نه ماه کامل درآورد انقدی نشد ک دومیشم داره درمیاد نگران نباش

دختر منم نداره

من ۹ ماهش تموم شده چند روزه😂.

🖐

بچه ی من ۱۰ ماهشه دندون نداره

پسر من 4ماهگی درآورد 🥺ولی خیلی راحت در آورد خداراشکر

پسرم 10 ماهگی درآورد خیلی بهتر و راحت تر از دخترم بود که 6 ماهگی درآورد

دختر من

دختر من ده ماهگی دراورد.خداروشکر خیلی راحت و اسون و اذیت نشد.فعلا دوتای پایین.امیدورام بقیشم همینطور باشه

سوال های مرتبط

مامان خورشید☀😍 مامان خورشید☀😍 ۱۲ ماهگی
مامان Mohamad reza مامان Mohamad reza ۱۱ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان آوين و جوجو مامان آوين و جوجو ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان Balim🍯💛 مامان Balim🍯💛 ۱۷ ماهگی